
هیچ دولتی با جمهوری اسلامی ایران در حالت تخاصم قرار ندارد!
اداره کل حقوقی بینالمللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم طی شماره ۹۶۸۶۵۵-۹۲/۹/۲۳ در پاسخ اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه صراحتاً اعلام کرد که جز رژیم غاصب صهیونیستی (اسرائیل) که واجد وصف دولت نمیباشد و دولت شناخته نشده است هیچ دولتی با جمهوری اسلامی ایران در حالت تخاصم قرار ندارد.











