
تجدید میثاق خانواده فولاد اکسین خوزستان با آرمان های انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن
مهندس محمود لندی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت همزمان با چهل و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همگام با اقشار مختلف مردم شهر اهواز، در راهپیمایی عظیم و با شکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.












