به گزارش روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، این شرکت در یازدهمین همایش سراسری مدیریت رضایتمندی مشتری، از چشم انداز رهبران موفق و پیشرو، موفق به کسب تندیس و لوح سپاس همایش شد. این رویداد روز شنبه ۲۴ آبانماه در سالن همایش های مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم، به پاس تلاشهای مستمر شرکت آلومینای ایران در بهبود فرآیندهای سازمانی، ارتقای کیفیت خدمات و توجه نظاممند به اصول رضایتمندی مشتری، لوح تقدیر و تندیس همایش به شرکت اهدا شد. در آیین اختتامیه همایش، آقای پاد، مدیر روابطعمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، به نیابت از طرف دکتر بادکوبه، مدیرعامل و عضو محترم هیأت مدیره شرکت، لوح تقدیر و تندیس یادبود همایش را دریافت نمودند.
کسب تندیس و لوح تقدیر یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت آلومینای ایران
شرکت آلومینای ایران در یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، با دریافت تندیس و لوح تقدیر، بهعنوان یکی از سازمانهای فعال در عرصه بهبود کیفیت خدمات و توجه به حقوق مشتریان مورد تجلیل قرار گرفت.
- آبان 28, 1404
- 1:45 ب.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ
- اقتصادی
- شرکت آلومینای ایران, هراز خبر
- 50850









