بانک گردشگری؛ درخشش شیدا با محصولات تازه

پلتفرم شیدا این روزها با محصولات جدید خود توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، پلتفرم تماشای آنلاین شیدا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری و با حمایت بانک گردشگری این روزها با محصولات تازه خود اتفاقی متفاوت را در حوزه فرهنگ و هنر رقم زده است. در این پلتفرم مخاطبان با عضویت از یک ماه اشتراک رایگان بهره‌مند خواهند شد.

این پلتفرم با محصولاتی چون سریال «بامداد خمار» و برنامه‌ گفت‌وگومحور «رباط صلیبی» و رئالیتی‌شو «پرسونا» تجربه‌ای تازه را به مخاطبان عرضه کرده است.

بامداد خمار

درام عاشقانه «بامداد خمار» که اثر اقتباسی از مشهورترین و پرفروش‌ترین رمان عاشقانه بعد از انقلاب به قلم فتانه حاج سیدجوادی ساخته شده است، روایت دختر یک خانواده اعیان طهران قدیم با نام «محبوبه» است که عاشق شاگرد نجاری محله‌شان می‌شود. او خواستگارهایش را رد می‌کند و در برابر خانواده‌اش می‌ایستد تا آنها این عشق را به رسمیت بشناسند و به ازدواج او با رحیم رضایت دهند. غافل از اینکه چرخ گردون روزگار گاهی بر وفق مراد نمی‌چرخد. این سریال که به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده، تنها با انتشار سه قسمت توانسته بیش از ۱۰۰ هزار اشتراک جدید جذب کند. از سوی دیگر فروش رمان کلاسیک «بامداد خمار» نیز هم‌زمان با پخش سریال، افزایش داشته و بار دیگر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرار گرفته است.

رباط صلیبی

در برنامه گفت‌وگو محور «رباط صلیبی» هم امیرحسین قیاسی مصاحبه‌ای صمیمی‌تر و شیرین‌تر از همیشه، با چهره‌های ورزشی انجام می‌دهد.

پرسونا

رئالیتی‌شو «پرسونا» توسط امیرعلی دانایی کارگردانی و اجرا شده است. این رئالیتی‌شو به گفت‌وگو با چهره‌های مختلف می‌پردازد.

پلتفرم شیدا با این برنامه‌ها و آمادگی برای تولید محصولات تازه، نشان از یک سرمایه‌گذاری بلندمدت از سوی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در حوزه فرهنگ و هنر کشور دارد.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا