در دهمین کنفرانس «روابط عمومی و صنعت»؛ لوح سپاس «مدیریت بحران ناترازی‌ها و توسعه صنعتی» به فولاد هرمزگان رسید

دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ناترزی‌ها و توسعه صنعتی برگزار شد و لوح سپاس کنفرانس به روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به دلیل مجموعه اقدامات اثربخش و حرفه‌ای و انتشار تولیداتی در زمینه ناترازی انرژی، معرفی صنعت و توسعه تفاهم با ذی‌نفعان و ارتقای شهرت و مقبولیت این شرکت نزد افکار عمومی، تعلق یافت و رضا صفریان مدیر روابط عمومی این شرکت لوح سپاس را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، دهمین دوره این رویداد که با حضور جمعی از مسئولان، خبرگان این حوزه و مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور در مرکز همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، موضوعاتی همچون «روابط‌عمومی و صنعت؛ راهبردهای ارتباطی نوین برای مقابله با ناترازی‌ها»، «روابط‌عمومی و صنعت؛ مدیریت رسانه‌ای در بحران»، «روابط‌عمومی و صنعت؛ مشارکت فعالانه جامعه مدنی در مدیریت و تقلیل بحران‌ها»، «روابط‌عمومی و توسعه پایدار؛ مدیریت مسئولانه مصرف»، «روابط‌عمومی و بهبود حکمرانی در صنعت؛ نقش دولت در مدیریت ناترازی‌ها»، «روابط‌عمومی و صنعت در عصر دیجیتال: فرصت‌ها و چالش‌ها» و «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در بحران ناترازی‌ها» به عنوان محورهای اصلی تعریف شدند.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا