همکاری بانک ملی و سازمان حج برای ارائه خدمات مالی و فرهنگی به حجاج/ اولویت در نیازسنجی مالی زائران است

مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارایه خدمات مالی و شناسایی نیازهای فرهنگی زائران خانه خدا با تشکیل کارگروهی میان این بانک و سازمان حج و زیارت تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در نشست هم اندیشی بانک ملی و سازمان حج و زیارت با تأکید بر لزوم همکاری نزدیک‌تر دو نهاد اظهار داشت: تشکیل کارگروهی مشترک برای شناسایی و دسته بندی نیازهای مالی، خدماتی و فرهنگی حجاج و سازمان حج و زیارت ضروری است.

 

وی با بیان اینکه بانک ملی ایران با تمام ظرفیت و منابع انسانی و فنی، آماده ارایه خدمات مالی و فرهنگی شایسته‌ به حجاج و مسئولان سازمان حج و زیارت است، ادامه داد: این بانک آمادگی دارد، با عرضه محصولات متنوع بانکی، تجربه‌ای بی‌دغدغه و همراه با سهولت در مراودات مالی برای زائران خانه خدا فراهم کند.

 

نجارزاده خاطر نشان کرد: سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران دو سرمایه بزرگ کشور هستند که سهامدارانشان جز دولت و مردم نیستند و تمام ظرفیت این دو نهاد در خدمت مردم و حجاج قرار دارد.

 

در ادامه، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به شرایط تحریمی کشور گفت: مسائل حج و زیارت نباید تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گیرد. ما در سازمان حج و زیارت امین و وکیل حجاج هستیم و تمام منافع این سازمان کاملا هم‌راستا با منافع آنها است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی سازمان ارایه خدمات مطلوب به حجاج است، افزود: تلاش داریم که خدمات حج چه واجب وچه عمره را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به زائران خانه خدا ارائه دهیم و امیدواریم با همکاری بانک ملی این دغدغه مرتفع شود.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا