در نشست معاون بازاریابی و شبکه فروش با نمایندگان بیمه سرمد در آذربایجان شرقی؛/ تأکید بر نقش آموزش نمایندگان در توسعه و ارتقاء شبکه فروش بیمه سرمد

محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش به همراه فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش شرکت، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، محسن بزرگ‌زاده، معاون بازاریابی و شبکه فروش به همراه فرشباف مدیر شعب و شبکه فروش شرکت، در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان دیدار و گفت‌وگو کردند

بزرگ‌زاده در این نشست صمیمی ضمن بررسی عملکرد نمایندگان و شبکه فروش استان در شش ماهه ابتدای سال جاری گفت: نمایندگان، بازوی اصلی شرکت در ارتباط با مردم هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف بازاریابی دارند. موفقیت بیمه سرمد در گرو پویایی، دانش حرفه‌ای و ارتباط مؤثر نمایندگان با مشتریان و بیمه شدگان است.

معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات و توسعه سهم بازار افزود: برنامه‌های بازاریابی شرکت با محوریت آموزش، توانمندسازی شبکه فروش و ارائه محصولات نوآورانه با هدف ایجاد انگیزه، حمایت و فراهم کردن بستر رشد برای نمایندگان در حال اجراست که امیدداریم با تلاش و پشتکار نمایندگان محترم شرکت این برنامه‌ها به نتایج مطلوب و اثربخشی دست یابد.

در پایان نشست، نمایندگان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و تجربیات کاری خود پرداختند و درباره راهکارهای بهبود تعاملات با شعبه و توسعه فروش به بحث و تبادل نظر نشستند.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا