به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری، بیژنی یادآور شد که کیفیت داده و فرهنگ سازمانی متناسب، دو زیرساخت اصلی برای موفقیت پروژههای مبتنی بر هوش مصنوعی در سازمانها محسوب میشوند.
او با اشاره به اهمیت نسل Z در آینده اقتصاد دیجیتال افزود: «آینده در اختیار نسل Z است و آینده سیستم بانکی نیز در کنار این نسل و بر پایه خروجیها و خلق ارزش توسط آنها شکل خواهد گرفت.»
بیژنی تأکید کرد: «هوش مصنوعی دیگر یک انتخاب نیست، بلکه الزام استراتژیک برای سازمانها و بانکهاست. این فناوری باید از سطح یک ابزار عملیاتی فراتر رفته و به شریک استراتژیک سازمانها در مسیر نوآوری و تحول دیجیتال تبدیل شود.»









