مدیرعامل بیمه البرز؛ فروش موفق در گرو شناخت فرهنگ و نیاز منطقه ای است

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه سفرهای استانی خود و پس از حضور در استان های قم و اراک، با کارکنان و شبکه فروش شعبه خرم آباد دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، موسی رضایی در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران و شبکه فروش، بر نقش بی بدیل شبکه فروش در اعتمادسازی مشتریان و استمرار خوشنامی بیمه البرز تأکید کرد و گفت: «سرمایه اصلی بیمه البرز، نیروی انسانی و شبکه فروشی است که با تعهد و صداقت، پل ارتباطی میان شرکت و بیمه گذاران هستند.»

مدیرعامل بیمه البرز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شرایط خاص خرم آباد، لزوم تدوین و اجرای استراتژی های فروش متناسب با فرهنگ، نیازها و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی منطقه را مورد تأکید قرار داد و افزود: «بازار هر منطقه اقتضائات ویژه ای دارد و اگر استراتژی فروش با فرهنگ بومی و شرایط محلی تنظیم شود، هم رضایت مشتریان افزایش می یابد و هم زمینه رشد و توسعه شبکه فروش فراهم خواهد شد.»

وی خاطرنشان کرد: «بیمه البرز در مسیر خدمت رسانی به بیمه گذاران، ضمن پایبندی به اصول حرفه ای، از رقابت های غیر فنی و غیر اصولی پرهیز کرده و رقابت سالم در چارچوب قوانین و مقررات را ملاک عمل خود قرار می دهد.»

موسی رضایی در ادامه به توسعه خدمات آنلاین اشاره کرد و گفت: «بیمه البرز با بهره گیری از ظرفیت های نوین فناوری، خدمات آنلاین متنوعی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بیمه گذاران و تقویت شبکه فروش عرضه کرده که تکمیل و گسترش آن به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان، با تأکید بر همبستگی مدیران و شبکه فروش در مسیر خدمت رسانی و نیز اهمیت تکریم ارباب رجوع، یادآور شد: «در تعالیم دینی ما همواره بر احترام به مشتری و خدمت صادقانه به مردم توصیه شده است و این اصل، خط مشی ماندگار بیمه البرز خواهد بود.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا