به گزارش فرکانس. شرکت بیمه پاسارگاد با یک برنامه موفق و پایدار، تعداد نمایندگیهای بیمه زندگی (عمر) خود را در پنج سال اخیر به شکلی چشمگیر افزایش داده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار بیمه کشور تثبیت کرده است.
شرکت بیمه پاسارگاد در پنج سال اخیر، روندی صعودی و پایدار در گسترش تعداد نمایندگیهای بیمه زندگی (عمر) خود تجربه کرده است. تعداد نمایندگیهای این بخش از ۲۸ هزار و ۱۴۳ عدد در سال ۱۳۹۸ به ۴۳ هزار و ۶۰۳ عدد در سال ۱۴۰۲ رسیده است. این افزایش ۵۵ درصدی نشاندهنده برنامهریزی دقیق شرکت برای گسترش خدمات و بهبود دسترسی به محصولات بیمهای برای مشتریان در سراسر کشور است. این رشد نه تنها به افزایش سهم بازار بیمه زندگی شرکت کمک کرده، بلکه امکان دسترسی بیشتر مردم به خدمات بیمهای را فراهم آورده است. با ادامه تمرکز بر نوآوری، آموزش و گسترش خدمات در مناطق مختلف، این شرکت میتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروان بازار بیمه زندگی در کشور تقویت کند.
بیمه پاسارگاد پیشتاز توسعه بیمههای زندگی با گسترش ۵۵ درصدی شبکه فروش
شرکت بیمه پاسارگاد با یک برنامه موفق و پایدار، تعداد نمایندگیهای بیمه زندگی (عمر) خود را در پنج سال اخیر به شکلی چشمگیر افزایش داده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار بیمه کشور تثبیت کرده است.

- مرداد 29, 1404
- 4:14 ب.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ
- اقتصادی
- بیمه پاسارگاد, هراز خبر
- 46998









