بیمه معلم، متعهد به رضایتمندی زائران اربعین: راه‌های رسیدگی به نظرات و شکایات

بیمه معلم، به‌عنوان خدمت‌گزار زائران اربعین حسینی، با افتخار در کنار زائران در این سفر معنوی حضور دارد و متعهدانه در تلاش است رویداد عظیم و پرشکوه اربعین حسینی را تبدیل به خاطره‌ای ماندگار کند.

در راستای این تعهد، در صورت هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در مورد روند خدمت‌رسانی، زائران محترم می‌توانند به‌راحتی از طریق یکی از روش‌های زیر با ناظران بیمه مرکزی مستقر در نجف و کربلا در ارتباط باشند:
1) ثبت شکایت از طریق ورود به بخش شکایات سایت بیمه مرکزی
2) ثبت شکایت از طریق ورود به برنامه کاربردی همیار اربعین سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی
3) ثبت شکایت از طریق ورود به سایت سماح و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی
4) تماس با ناظرین بیمه مرکزی مستقر در نجف و کربلا با شماره تماس‌‏های زیر:
• 07877750841
• 07882572913
• 07877760849
• 07882572851
• 07882572841
بیمه معلم با استقرار تیم‌های پشتیبانی در مرزهای ایران و عراق و ارائه خدمات 24 ساعته، در تلاش است تا در هر لحظه از این سفر معنوی، همراه و حامی زائران باشد.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا