مدیر امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران: زائران اربعین صرفاً به شعبه انتخابی خود مراجعه کنند

سیدرضا خادمی، مدیر امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران با تأکید بر ضرورت مراجعه زائران اربعین حسینی به شعبه‌ای که از طریق پیام‌رسان «بله» انتخاب کرده‌اند، اعلام کرد: مراجعه به شعب غیرانتخابی موجب ازدحام، افزایش زمان انتظار و اختلال در فرآیند خدمت‌رسانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، خادمی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات بهینه به زائران افزود: «برای هر شعبه ظرفیت ۳۰۰ نفر در نظر گرفته شده است و مراجعه خارج از برنامه‌ریزی به سایر شعب، نظم فرآیند خدمت‌رسانی را مختل خواهد کرد. لذا تقاضا می‌شود تمامی متقاضیان صرفاً به همان شعبه‌ای که در سامانه انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.»

 

وی همچنین از افزایش ساعت کاری شعب تهران به مدت دو ساعت و افزایش تعداد شعب فعال از ۷۰ به بیش از ۱۴۰ شعبه در ایام پیش‌رو خبر داد و این اقدام را در راستای تسهیل خدمت‌رسانی به زائران اربعین ارزیابی کرد.

 

مدیر امور شعب تهران و مستقل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، درباره اختلالات مقطعی سامانه‌ها در برخی شهرستان‌ها توضیح داد: «بروز اختلالات اخیر ناشی از قطعی برق در برخی مناطق بوده است. با بهره‌گیری از سیستم‌های برق اضطراری، سامانه‌ها به‌سرعت بازیابی شده‌اند؛ هرچند این فرآیند ممکن است به‌صورت موقت موجب افزایش حجم مراجعات و ازدحام شود.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا