سهم قابل توجه استان‌های «کرمانشاه» و «ایلام» در بهبود شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک بانک مسکن در تیرماه

بررسی عملکرد تیرماه مدیریت‌های استانی بانک مسکن نشان‌دهنده نقش برجسته استان‌های «کرمانشاه» و «ایلام» در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ ارزیابی شاخص‌های عملکرد در بخش‌های مختلف بانکداری الکترونیک بانک مسکن طی تیرماه، از تداوم ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری به هموطنان حکایت دارد.

تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و جلب رضایتمندی آنان و ارائه خدمات سریع و در دسترس به مشتریان، بخش مهمی از سیاست‌های مشتری‌مداری بانک مسکن را تشکیل می‌دهد.

در ارزیابی تیرماه، شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک، کارکرد دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش و اقدامات ترغیبی برای استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری با رویکرد فعالیت‌های VTMS، همانند ماه‌های گذشته در مدیریت‌های شعب بانک مسکن مورد سنجش قرار گرفت.

نتایج این بررسی‌ها حاکی از آن است که مدیریت‌های استانی «کرمانشاه» و «ایلام» توانسته‌اند فراتر از اهداف تعیین‌شده در شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک عمل کنند.

همچنین، ارزیابی اقدامات شعب در راستای ترغیب مشتریان به بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیک با تمرکز بر رویکرد VTMS در تیرماه نشان می‌دهد که عملکرد اغلب شعب به اهداف تعیین‌شده بسیار نزدیک بوده است.

در این میان، شعبه مستقل مرکزی تهران و مدیریت‌های استانی گیلان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، بالاترین سطح عملکرد در این حوزه را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا