به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن، در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای مسؤلان روابط عمومی بانکها، بر نقش مؤثر آنان در اطلاع رسانی، به ویژه در ایام بحران و بر ضرورت تعامل بیشتر بانکها در تولید محتوای مؤثر و هماهنگ در شرایط خاص تأکید شد.
در ادامه، گزارشی از برنامه ها و اقدامات کمیسیون، ارائه و دیدگاهها و تجربیات اعضا در زمینه مدیریت اطلاع رسانی بحران مطرح شد.
در این جلسه، عملکرد بانک صنعت و معدن در پوشش خبری مستمر، پاسخگویی مناسب و هماهنگی با دبیرخانه شورا به عنوان نمونهای از تلاشهای موفق، مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.
قابل ذکر است در نشست یاد شده به تعامل سازنده بانک صنعت و معدن با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره شد که با انجام بازدیدهای میدانی آنان از واحدهای مختلف بانک، زمینه افزایش درک مشترک و حمایت از برنامه های توسعهای بانک فراهم شده است.
گفتنی است، بانک صنعت و معدن با بهره گیری از شیوههای متنوع ارتباطی از جمله ارسال پیامکهای اطلاع رسانی هدفمند به ذینفعان و نیز پوشش خبری بازدیدهای میدانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تولید و توزیع گسترده محتوا، به عنوان الگویی موفق در مدیریت ارتباطات راهبردی و اطلاع رسانی دقیق و فراگیر شناخته شده است.
بانک صنعت و معدن، الگویی موفق در مدیریت اطلاع رسانی و تعاملات راهبردی
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی روز ۲۴ تیرماه برگزار شد.

- تیر 25, 1404
- 9:00 ق.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ
- اقتصادی
- بانک صنعت و معدن, هراز خبر
- 46408









