خدمت‌رسانی بی‌وقفه بیمه سرمد در روزهای بحران

در جریان حملات ۱۲روزه رژیم صهیونیستی، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد به همراه مدیران ارشد شرکت، در سلسله بازدیدهای میدانی از شعب تهران، روند خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران را به صورت مستمر و حضوری مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در جریان حملات ۱۲روزه رژیم صهیونیستی، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد به همراه مدیران ارشد شرکت، در سلسله بازدیدهای میدانی از شعب تهران، روند خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران را به صورت مستمر و حضوری مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در این بازدیدها، به‌ ویژه نحوه پرداخت خسارت‌ با دقت مورد ارزیابی قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

از نکات برجسته این بازدیدها، تأکید بر استمرار خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی به‌ویژه در روزهای اخیر و ارائه خدمات بی وقفه در تمامی شعب بیمه سرمد بوده است.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا