آغاز به کار سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت

سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت با هدف دریافت نظرات و دیدگاه های مشتریان و در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنان شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در سامانه نظرسنجی آنلاین که با هدف دریافت بازخورد از مشتریان و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده ازسوی کارکنان شعب طراحی شده است، امکان نظرسنجی از طریق تولید QRCODE اختصاصی برای هریک از همکاران شعب و استقرار آن روی باجه و همچنین ارسال پیامک حاوی لینک نظر سنجی به مشتری فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، این سامانه در مرحله نخست به صورت پایلوت در شعب بانک ملت در استان تهران راه اندازی شده است و در هفته های آینده به تمامی شعب در سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا