بیمه دی در مسیر شکوفایی و تعالی/ نمایندگان و تحول آفرینی در جذب پرتفوی با کیفیت

مدیرعامل بیمه دی در بازدید از استان خراسان رضوی با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد و نیشابور دیدار و با تأکید بر تداوم حرکت در مسیر شکوفایی و تعالی، نمایندگان را موجب تحول آفرینی در جذب پرتفوی این شرکت قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی، هادی عبداللهی ضمن استماع نظرات و پیشنهادات همکاران ستادی و نمایندگان استان خراسان رضوی، از توفیقات حاصله در سال گذشته و ۲ ماهه ابتدایی ۱۴۰۴ تشکر و تحقق اهداف تعیین شده را حاصل همدلی، همکاری و هم‌افزایی بین ستاد، شعب و نمایندگان دانست.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به فضای رقابتی صنعت بیمه، تاکید کرد: در حال حاضر بیمه دی با برنامه‌ریزی و کوشش‌های انجام شده، بر ریل شکوفایی و تعالی قرار گرفته، اما آن‌چه موجب حفظ رتبه و افزایش سهم از بازار خواهد شد، کار مستمر و تلاش بی‌وقفه تمامی همکاران و نمایندگان خواهد بود.

در ادامه عبداللهی به حرکت بیمه دی از عمده‌فروشی به سوی خرده‌فروشی اشاره و بر نقش نمایندگان شرکت در تحقق این مهم تاکید و اظهار داشت: اولین مواجهه‌ی مشتریان با شرکت، نمایندگان هستند و چنان‌چه بسترهای لازم برای بروز استعدادها و ظهور توانمندی ایشان فراهم شود، شاهد تحول آفرینی نمایندگان در جذب پرتفوی با کیفیت خواهیم بود.

وی با تصریح به برقراری تعاملات ساختاری با نمایندگان بیان کرد: نگاه دقیق و جدی به امر آموزش نمایندگان، حضور کانون نمایندگان در کمیته‌های تخصصی و بهره‌مندی از تجارب ایشان در تصمیم‌گیری‌ها، از جمله ساز و کارهایی است تا این تعاملات به شکلی واقعی و سازنده منتج به ثمرات ارزشمند شود.

مدیرعامل بیمه دی در خاتمه، وظیفه‌ی اصلی این شرکت را خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز ایثار و شهادت عنوان کرد و ضمن تأکید بر تکریم ایشان از سوی کارکنان و نمایندگان شرکت، خواستار بهینه‌سازی فرآیندها، تسهیل ارائه‌ی خدمات و تسریع در پرداخت‌ها به جامعه‌ی هدف شد.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا