جایزه ۲۰ هزار دلاری اینستاگرام برای چه کسانی است؟

اینستاگرام با هدف افزایش تعداد کاربرانش، جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته است.

به گزارش هراز خبر، اینستاگرام برای رقابت با پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک و یوتیوب، طرح جدیدی با هدف افزایش جذب کاربران راه‌اندازی کرد. در این طرح آزمایشی به نام Referrals، برخی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی به‌صورت دعوت‌نامه‌ای انتخاب شده‌اند تا در صورت دعوت موفق کاربران جدید به اینستاگرام، پاداش نقدی دریافت کنند.

بر اساس جزئیات منتشرشده، کاربران منتخب می‌توانند از دو مسیر درآمدزایی داشته باشند: ۱۰۰ دلار برای هر کاربر جدیدی که با لینک اختصاصی ثبت‌نام کند، یا ۱۰۰ دلار به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدید واجد شرایط از اپلیکیشن. سقف کلی درآمد برای هر نفر در این برنامه ۲۰ هزار دلار تعیین شده است.

اینستاگرام از شرکت‌کنندگان در طرح Referrals می‌خواهد تا لینک‌های مربوط به پروفایل، پست‌ها یا استوری‌هایشان را خارج از اینستاگرام مثل یوتیوب، تیک‌تاک، دیسکورد یا ساب‌استک منتشر و افراد جدید را جذب کنند. این رویکرد تمرکز متا بر جذب کاربران از سایر پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد.

طرح Referrals از ابتدای می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شروع شده است و تا ۶ هفته ادامه دارد. شرکت Glimmer به‌عنوان همکار اینستاگرام، وظیفه‌ی پرداخت پاداش‌ها را برعهده دارد. این حرکت بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی متا برای حفظ سهم بازار و پشتیبانی مالی از تولیدکنندگان محتوا است.

در سال‌های اخیر، اینستاگرام برنامه‌های مختلفی برای حمایت مالی از کاربرانش معرفی کرده است؛ از پاداش‌های ویژه برای کاربران مهاجر از تیک‌تاک گرفته تا قراردادهای انحصاری تولید ریلز.

منبع: زومیت

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا