پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

همکاران ارجمند و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی، فرارسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روز روابط‌عمومی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در دنیای پیچیده امروز، ارتباطات دیگر تنها ابزاری برای انتقال پیام نیست؛ بلکه شریان حیاتی سازمان‌هاست و روابط‌عمومی هنرمندانه، نبض تپنده این شریان است. این نقش، به‌ویژه در صنعت حساس و انسان‌محوری چون بیمه، ابعادی عمیق‌تر و ظرافت‌هایی ویژه‌تر می‌یابد.

نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در صنعت بیمه که به‌ذات خود بر پایه اعتماد و اطمینان بنا شده است؛ فراتر از اطلاع‌رسانی صرف می‌باشد. در اینجا نقش روابط عمومی، داشتن هنر و علمِ اعتمادسازی و ایجاد درکی عمیق از مفهوم امنیت و آرامش خاطر است.

روابط‌عمومی در صنعت بیمه، نه فقط سخنگو که گوش شنوا و چشم بینای سازمان در تعامل با جامعه و بیمه‌گزاران است؛ پلی است برای درک نیازها، پاسخگویی به دغدغه‌ها و همراهی همدلانه در لحظات دشوار، به‌ویژه در فرآیند پرداخت خسارت که تجلی واقعی تعهد بیمه‌گر است.

با قدردانی از تعهد، خلاقیت و نگاه تخصصی شما فعالان عرصه ارتباطات، امیدوارم همواره در مسیر ارتقای کیفیت ارتباطات، توسعه گفتمان سازنده و تعمیق روابط پایدار با تمامی ارکان جامعه، پیشرو و الهام‌بخش باشید.

علی جباری؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا