به گزارش اقتصادتهران، بدون شک در این میان، شبکه فروش نقش عمدهای در تحقق آرمانهای فروش حداکثری ایفا کرده و میتواند به عنوان عاملی پیشرو در هر شرکت به وظیفه خود به خوبی عمل نماید تا تمامی ارکان شرکت بیمه را با همگرایی به سمت اهداف از پیش تعیین شده سوق و هدایت کند.
در این میان شرکت بیمه پاسارگاد بدون شک یکی از بهترین و شاید به جرات بتوان گفت موفق ترین شرکت بیمه خصوصی کشور توانسته است با بهره گیری از شبکه فروشی توانمند و البته با الهام گرفتن از سیاستهای مدیریتی به سر منزل مقصود در فروش و صدور بیمههای زندگی دست پیدا کند. در این میان فروش بیمهنامه زندگی دشواری خاص خود را نیز داشته که این مساله، موضوع فروش بیمه نامه زندگی را دو چندان سخت می نمایاند اما شرکت بیمه پاسارگاد با بهره مندی از متد مطلوب مدیریتی و تکیه بر توانایی شبکه فروش منسجم و شبکهای خود توانسته گوی رقابت را از سایر شرکتها در زمینه بیمههای زندگی برباید و بدون شک با استفاده از تجارب قبلی و نیز تیم مدیریتی جدید حاکم بر این شرکت خواهد توانست در سال 1404 بر ارائه روشهای نوین فروش بیمههای زندگی نیز دست پیدا کند.
این شرکت اهتمام ویژهای بر فروش بیمههای زندگی از خود نشان داد به طوری که توانست در سال 1403 جایگاه نخست صدور بیمه زندگی در کشور را به نام خود ثبت کند کما این که در سالهای پیش از آن نیز همواره در صدر شرکتهای بیمه در موضوع فروش بیمههای زندگی قرار داشت.
صدور بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال بیمهنامه در رشته زندگی، امری اتفاقی نیست و مطمئنا فروش بیمه زندگی در مقیاس بزرگ و افزایش رغبت خریداران این بیمه نامه با توجه به شرایط اقتصادی، کاری بس عظیم و دشوار است که نمایندگان این شرکت توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.
شرکت بیمه پاسارگاد با بهره مندی از تواناییهایی کارکنان فروش و نیز در اختیار داشتن بزرگ ترین شبکه در سطح کشور، قادر خواهد بود با اثبات توانمندی خود در سال جدید، افقهای روشنی پیش روی بیمه گزارانش باز کرده و با استفاده از این تجارب بدون شک، عاملی مهم و اثرگذار در توسعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه خواهد بود.