تجلیل مدیرعامل صندوق از نقش کلیدی روابط عمومی در اطلاع رسانی خدمات صندوق

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نشستی صمیمی با حضور مدیرعامل صندوق و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نشستی صمیمی با حضور دکتر حامد قادرمرزی مدیرعامل صندوق و کارشناسان اداره کل روابط عمومی ستاد و مدیریت های استانی برگزار شد.

در این نشست، دکترحامد قادرمرزی ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش‌های کارکنان این اداره کل در ستاد و استانها در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به جامعه هدف و ارتقای جایگاه صندوق قدردانی کرده، نقش کلیدی این حوزه را در افزایش دسترسی به خدمات بیمه ای، تقویت اعتماد عمومی و همراهی بیشتر جامعه هدف با اهداف صندوق برجسته کرد. وی ارتباطات موثر را یکی از پایه‌های اصلی توسعه و استحکام نظام بیمه اجتماعی دانست و خواستار ارتقای کیفیت پیام‌های ارائه شده به عموم مردم شد.

مدیرعامل صندوق، با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در نهادهای خدمت رسان، اظهار داشت: روابط عمومی تنها یک بخش اداری نیست، بلکه قلب تپنده اطلاع رسانی و اعتمادسازی است. در شرایطی که مخاطبان ما کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و دسترسی محدودی به منابع اطلاعاتی دارند، کارشناسان روابط عمومی با خلاقیت و تعهد، پیامهای صندوق را به دورترین نقاط کشور می رسانند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان، بر لزوم استفاده از روش‌های نوین ارتباطی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی تأکید کرد. همچنین، مدیرعامل صندوق بر ضرورت ارائه گزارش‌های دقیق و شفاف از عملکرد صندوق به جامعه هدف و رسانه‌ها تأکید نموده و خواستار تعامل سازنده با رسانه‌ها و تقویت ارتباطات با آن‌ها شد.

مهدی سماواتی مدیرکل روابط عمومی صندوق ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل صندوق از برنامه ها و اقدامات روابط عمومی، به موفقیت‌های حاصله این حوزه در سال‌های اخیر اشاره کرد و برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود تصویر ذهنی عمومی از فعالیت‌های صندوق را ذکر کرد:

تولید محتوای آموزشی به زبانهای محلی و استفاده از رسانه های رادیویی و تلویزیونی بومی.

تقویت حضور در شبکه های اجتماعی و راه اندازی سامانه پاسخگویی آنلاین(چت بات) به سوالات بیمه گذاران.

تولید هفتگی ویدیوهای آموزشی با نام “دانستنی های صندوق” با موضوعات ساده شده.

تهیه و انتشار کلیپ هایی با مضامین تبلیغ و ترویج خدمات صندوق مانند “نبض صندوق”.

انعقاد قرارداد با 16 مرکز صدا و سیمای استانی در راستای تهیه و پخش تیزر و کلیپ ترویج خدمات صندوق.

عضویت مخاطبان صندوق در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی: اینستاگرام(بیش از 24000 نفر دنبال کننده)، بله(19100 نفر)، ایتا(44300 نفر )، سروش پلاس(1400 نفر)، روبیکا(36100 نفر)، واتس اپ(12000 نفر)، آپارات(19000 نفر )، ویراستی(223 نفر ).

هماهنگی و برنامه ریزی سفرهای مدیرعامل صندوق به استانها و شهرستان های کشور.

پوشش خبری کامل سفرهای استانی و انتشار گفتگوهای مدیرعامل با مدیران و مسئولین استانها در شبکه های اجتماعی و پایگاه اطلاع رسانی صندوق.

مدیرعامل صندوق با ابراز امیدواری از تداوم تلاش کارشناسان روابط عمومی، از تمامی عوامل این حوزه به عنوان “پیام‌رسان امین” صندوق یاد کرد و از تلاش‌های آنان در ارتقای فرهنگ بیمه اجتماعی، با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی به عمل آورد.

در پایان این نشست، کارشناسان روابط عمومی به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص شیوه‌های نوین ارتباطی، استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین راهکارهای افزایش مشارکت مردمی در طرح‌های بیمه ای پرداختند.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا