بانک سینا:ضرورت تقویت اعتماد مشتریان

مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا بر لزوم تقویت فضای اعتماد مشتریان و تمرکز بر حل مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به لزوم تقویت فضای اعتماد برای مشتریان اظهار داشت: آگاهی از نیازهای مشتریان متناسب با نیاز روز و تمرکز بر حل مشکلات مشتری باید سرلوحه ی کارمان قرار گیرد. به مسئولیت پذیری و پاسخگویی به عنوان اصول اساسی اهمیت دهیم.

وی توجه به مراکز درمانی و پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران را مهم دانست و افزود: خرده فروشی که استراتژی درستی هم هست نیاز به روابط عمومی بالا، مذاکره خوب و توسعه مهارت‌های ارتباطی دارد بنابراین در بحث خدمت و ارتباط با مشتری سعی در بهبود ارتباطات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ماهیت صنعت بیمه خدمت محوری است، افزود: به نیروی انسانی ماهر و متخصص ارج دهیم و باید به آموزش و یادگیری آنان بیشتر اهمیت دهیم. نظام پاداش و کارانه را باید به ارزیابی عملکرد و بهره‌وری گره بزنیم.

محمدرحیمی تصریح کرد: ما در هلدینگ به دنبال ایجاد سوپر مارکت مالی و باشگاه مشتریان مشترک هستیم و در حوزه فرایندها، انتظار حذف فرایندهای زائد به منظور سرعت در پیشبرد کارها را داریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حق الناس و بیت المال در فعالیتهای کاری افزود: سعی کنید به طور مستقیم و به صورت حضوری با شبکه نمایندگان مرتبط شوید و از پشت میز نشینی پرهیز کنید.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از تلاش تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل در طول سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با انجام فرایند افزایش سرمایه و بهبود نسبت توانگری، شاهد روزهای بهتری در بیمه سینا باشیم.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا