به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحینژاد به صورت سرزده به شعب اصفهان و قم رفت و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیتهای آنها قرار گرفت.
وی در این دیدارها با تقدیر از تلاش کارکنان شعبه اصفهان و قم بر اهمیت ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، رعایت اصول حرفهای و پشتیبانی از شبکه فروش تأکید کرد.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با بیان اینکه توسعه خردهفروشی به عنوان استراتژی اصلی مورد توجه شبکه فروش قرار گیرد، ادامه داد: حمایت همهجانبه از نمایندگان و رفع مشکلات آنها میتواند در این مسیر، راهگشا باشد.
وی همچنین به جشنوارههای اخیر بیمه سینا از جمله جشنوارههای بیمه تجهیزات الکترونیک، اموال و زندگی اشاره کرد و گفت: این جشنوارهها در راستای حمایت از شبکه فروش و تقویت خردهفروشی طراحی شدهاند تا نمایندگان بتوانند خدمات متنوعتری را به مشتریان ارائه دهند.
صلاحینژاد در ادامه با اشاره به لزوم دقت و سرعت در پرداخت خسارتها و رعایت حقوق بیمهگذاران افزود: ضمن اصلاح و بهبود فرآیندهای اداری، با تلاش مضاعف در روزهای پایانی سال، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورید.
این گزارش میافزاید، صلاحی نژاد در سفر یک روزه به شهرهای قم و اصفهان به دیدار تعدادی از نمایندگان رفت و پیرامون دغدغهها و مسائل مورد نظر آنها به گفتوگو پرداخت./
بازدید سرزده مدیرعامل بیمه سینا از شعب و شبکه فروش اصفهان و قم
مدیرعامل بیمه سینا از شعب و شبکه فروش اصفهان و قم به طور سرزده بازدید کرد.

- اسفند 8, 1403
- 9:36 ق.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ









