به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمهای باید در راستای خدمترسانی به آنها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچهسازی سامانههای بانک دی و بیمه دی، میتواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمترسانی مشترک، کاهش هزینهها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدلهای جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال سادهسازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصتهای موجود در بازار، میتواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمهنامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل دادهها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.
تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی
مدیرعامل شرکت بیمه دی با اعلام تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی، گفت: باید از همه ظرفیتهای موجود میان دو سازمان به منظور تعریف فعالیتهای مشترک به نفع مشتریان و ذینفعان استفاده شود.

- بهمن ۱۳, ۱۴۰۳
- ۲:۰۷ ب.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ









