به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده مهران حسنخانی، هدیه ولی زاده، پدارم رحیمی و علیرضا شمس با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید.
همچنین ایده مهران حسنخانی همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شد.
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره شد.

- آذر 24, 1403
- 10:20 ق.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ
- اقتصادی, حقوق شهروندی, حقوقی, خانواده, دانشگاه, رزمی, رویدادها, سایر وزرش ها, سنجش, سیاست خارجه
- بیمه پاسارگاد, هراز خبر
- 35903









