راه‌های دریافت خسارت و ارائه مستندات زائران اربعین اعلام شد

مریم امانی، مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حوادث گروهی بیمه معلم راه‌های دریافت خسارت و ارائه مستندات زائران اربعین را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بیمه معلم، امانی با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به زائران اربعین اعلام کرد: زائران گرامی اربعین 1403 که تحت پوشش بیمه معلم قرار داشتند، در صورت بروز هر یک از خطرات تحت پوشش بیمه‌نامه اربعین که در چارچوب تعهدات بیمه‌نامه خریداری شده و طی زمان اعتبار پوشش بیمه‌ای بوقوع پیوسته است، می‌توانند با اعلام خسارت و ارائه مدارک و مستندات به شعب بیمه معلم در سراسر کشور نسبت به دریافت خسارت خود اقدام کنند.

او در ادامه تصریح کرد: فهرست شعب بیمه معلم در سایت این شرکت به آدرس https://mic.co.ir قابل مشاهده است و بیمه‌گذاران عزیز می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کنند.

امانی با اشاره به مدارک لازم برای اعلام خسارت زائران اربعین، گفت: مستندات مربوط به بیمه‌نامه خریداری شده در سامانه سماح، مستندات مربوط به اقدامات درمانی دریافت شده در خاک عراق و ایران، کپی صفحه اول، صفحه مهر ورود و خروج گذرنامه بیمه‌شده، مدارک و مستندات مربوط به حادثه تحت پوشش و مدارک و مستندات مربوط به فوت بیمه‌شده برای اعلام و ثبت خسارت مورد نیاز است.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا