سیاست‌های ده‌گانه «ملی مس» در حوزه بازرگانی/از تنوع‌بخشی به بازارهای فروش تا توسعه صادرات

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اهمیت توسعه صادرات، از اجرای سیاست‌های جدید در بخش فروش محصولات مس خبر داد.

به گزارش مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشست بررسی راهکارهای بهبود فرآیندهای حوزه بازرگانی با بیان اینکه ایجاد بازارهای جدید صادراتی جزو برنامه‌های شرکت ملی مس قرار دارد، اظهار کرد: باید به دنبال برقراری ارتباط با خریداران جدید و دستیابی به مقاصد جدید صادراتی باشیم.

وی با تشریح سیاست‌های کلان شرکت ملی مس در حوزه فروش محصولات افزود: شفاف‌سازی در فروش، سامانه‌محور کردن فرآیندها و تبعیت از ضوابط فروش در بورس کالا از دیگر سیاست‌های اصلی فروش شرکت ملی مس به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین بر اهمیت ایجاد فضای رقابتی در حوزه خرید و فروش تاکید کرد و گفت: باید رقابت را جایگزین انحصار و سبد خریداران و فروشندگان متنوع شود.

وی از صادرات مستقیم، تحویل کالا در محل، صادرات با قیمت حداکثری، متنوع شدن بازارهای صادراتی، شفاف‌سازی در فروش، ایجاد بسترهای الکترونیکی خرید و فروش، رعایت الزامات بین‌المللی و استفاده از خدمات بازرگانی بر اساس شرایط رقابتی و همچنین توجه به ضوابط بورس کالا به عنوان برخی از سیاست‌های ده‌گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه بازرگانی یاد کرد.

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا