به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.

- اردیبهشت 20, 1403
- 10:59 ق.ظ
- بدون دیدگاه
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ









