گرانی ۴۰ درصدی پوشاک در آستانه نوروز

تورم ۴۰ درصدی لباس را گران کرد.

به گزارش هراز خبر، مجید نامی، نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران:

افزایش قیمت لباس به این علت است که تورم ۴۰ درصدی روی قیمت پوشاک اثر گذاشته است.

در سبد کالایی مردم حجم پوشاک در حال کم شدن است؛ قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده است.

وقتی وضعیت اقتصادی مردم خراب می‌شود، بازاری هایی مانند تاناکورا و جنس استوک رونق می‌گیرد./ انتخاب

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در print
چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا